به گزارش ندای اصفهان، برخی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه در سال ۱۴۰۲ میتواند به شرح زیر باشد.
شما میتوانید با استفاده از پرینتر سه بعدی هدایای تبلیغاتی مختلف خاص را برای مردم در یک همایش تولید کنید. البته بستگی به اندازه، شکل و پیچیدگی قطعات دارد که چقدر زمان برای چاپ آنها نیاز دارید. اگر قطعات کوچک و ساده باشند، ممکن است در چند دقیقه یا ساعت آماده شوند. اما اگر قطعات بزرگ و پیچیده باشند، ممکن است روزها طول بکشد.
شما هدیه های تبلیغاتی خود را می توانید از روز های قبل شروع به اماده سازی کنید و این ساخت را تا زمان اهدا ادامه دهید .
برای کاهش زمان چاپ، شما میتوانید از تنظیمات مختلفی استفاده کنید، مانند افزایش سرعت چاپ، کاهش رزولوشن چاپ، کاهش درصد پرشوندگی و کاهش تعداد دیوارههای قطعات. البته این تنظیمات ممکن است بر کیفیت و استحکام قطعات تاثیر منفی بگذارند. بنابراین شما باید یک تعادل مناسب بین زمان و کیفیت پیدا کنید.
برخلاف افکار شایع، پرینت سه بعدی هزینه زیادی ندارد. شما فقط نیاز به خرید چند رول فیلامنت دارید که هر کدام حدود ۱۰۰۰۰۰ تومان قیمت دارند. فیلامنتها مواد پلاستیکی هستند که با گرم شدن توسط نازل پرینتر به شکل قطعات مورد نظر شما درمیآیند. فیلامنتها در انواع مختلفی وجود دارند که برای اهداف مختلف مناسب هستند.
پرینت سه بعدی یک راه عالی برای خلاقیت و نوآوری است. شما میتوانید با استفاده از پرینت سه بعدی هدیههای تبلیغاتی جذاب و منحصر به فرد بسازید که مخاطبان شما را به یاد بمانند. پرینت سه بعدی همچنین میتواند به شما کمک کند تا نمونههای اولیه خود را به سرعت و با هزینه کم تولید کنید و بازخوردهای مفیدی را دریافت کنید.
میتوانید از نرمافزار تلفن هوشمند به عنوان هدیه تبلیغاتی در همایش استفاده کرد. مزایای زیادی برای این کار وجود دارد، از جمله:
اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی منحصربهفرد و موثر برای همایش بعدی خود هستید، نرمافزار تلفن هوشمند یک گزینه عالی است.
همچنین واقعیت افزوده یک فناوری است که اطلاعات دیجیتال را به محیط واقعی اضافه می کند و باعث می شود تجربه کاربران از دنیای اطرافشان تغییر کند. برای استفاده از واقعیت افزوده معمولا نیاز به یک دستگاه هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر یا عینک واقعیت افزوده دارید. با استفاده از دوربین، صفحه نمایش، سنسورها و نرم افزارهای خاص، می توانید اشیاء، صداها، تصاویر، متون یا ویدئوهای مجازی را در محیط واقعی ببینید و با آن ها تعامل داشته باشید.
واقعیت افزوده می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب و خلاقانه استفاده شود. برخی از روش های استفاده از واقعیت افزوده به عنوان هدیه تبلیغاتی عبارتند از:
طراحی لوگو، بروشور، کارت ویزیت، پوستر یا بسته بندی محصولات با قابلیت اسکن شدن توسط دوربین دستگاه های هوشمند و نمایش محتوای واقعیت افزوده مرتبط با برند یا محصول. برای مثال، شرکت پپسی چنین کمپین تبلیغاتی را در سال ۲۰۱۳ در لندن اجرا کرد.
ساخت بازی های واقعیت افزوده که کاربران را به شرکت در فعالیت های جذاب و سرگرم کننده دعوت کنند و در عین حال پیام های تبلیغاتی را به آن ها منتقل کنند. برای مثال، شرکت آمازون در سال ۲۰۱۹ بازی واقعیت افزوده با نام Jack-o’-lantern را برای جشن هالووین روانه بازار کرد.
ارائه نسخه های نمایشی چند حسی از محصولات یا خدمات به کاربران که به آن ها اجازه می دهد قبل از خرید چشم انداز، صدا، بو، حرکت یا حس لمس محصول را تجربه کنند. برای مثال، شرکت لورآل در سال ۲۰۱۸ نرم افزار Style My Hair را عرضه کرد که به کاربران اجازه می داد با استفاده از دوربین گوشی خود رنگ موهای خود را تغییر دهند.
همچنین میتوانید از هدایای خاصی همچون پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و سایر هدایای دیجیتال برای معرفی برند و یا شرکت خود استفاده کنید.
انتهای پیام/